توزیع گواهی‌نامه‌های بیست و سومین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان

توزیع گواهی‌نامه‌های بیست و سومین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان
پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی بیست و سومین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان، جهت دریافت گواهی‌نامه خود به آکادمی ملی المپیک مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از فراخوانی که توسط مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک درباره برگزاری بیست و سومین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان اعلام شد، 70 نفر از مربیان و ورزشکاران شاغل در تیم‌های ملی و باشگاهی که شرایط حضور در این دوره را داشتند، با ارائه معرفی‌نامه از فدراسیون مربوطه، اقدام به ثبت نام در این آزمون‌ها کردند. در نهایت و در تاریخ دوم آذر ماه، 55 نفر از ثبت‌نام کنندگان در آزمون‌های ورودی این دوره حضور یافتند.
در ادامه و پس از قبولی 42 نفر از علاقمندان به شرکت در بیست و سومین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان، این دوره طی روزهای 20 لغایت 30 آذرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
پس از برگزاری آزمون پایانی این دوره که در تاریخ 17 بهمن ماه 1396 و در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، افرادی که 60 درصد از کل نمرات تئوری، عملی و برنامه‌نویسی تمرین را کسب کردند، موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند که این افراد می‌توانند جهت دریافت گواهینامه خود، شنبه لغایت چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 صبح الی14:30 به مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک مراجعه کنند. 
درجه بندی گواهی‌نامه‌های پایان دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده و دارای ارزش بین‌المللی است.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید