به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا: پیگیری تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو بانوان در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا:
پیگیری تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو بانوان در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جوجیتسو بانوان تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در بخش بانوان که در تاریخ 21 بهمن ماه 1396 و با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش برگزار شد، نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم جهت حضور در بازی‌های آسیایی، از تاریخ 19 اسفندماه سال گذشته آغاز شد. ملی‌پوشان جوجیتسو بانوان هم‌اکنون دومین مرحله از اردوهای خود را با حضور 15 ورزشکار منتخب در آکادمی المپیک پیگیری می‌کنند.
برنامه تمرینی اردونشینان تیم جوجیتسو دختران در آکادمی به این صورت است که صبح‌ها زیر نظر مهسا روحی مربی بدنساز این تیم، به تمرینات قدرتی و بدنسازی می‌پردازند و بعد‌از‌ظهرها با هدایت سوده کمندانی مربی تیم ملی جوجیتسو بانوان، تمرینات تخصصی جوجیتسو را پیگیری می‌کنند.
تیم جوجیتسو دختران پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا را اواسط تیرماه سال جاری به میزبانی آلماتی قزاقستان پیش‌رو خواهند داشت که در دو استایل نوازا و فایت به این مسابقات اعزام خواهند شد و پس از این مسابقات، تمرینات این تیم برای حضور در جاکارتا پیگیری خواهد شد.
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید