جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا: اعضای تیم ملی سنگ‌نوردی تست دادند

جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا:
اعضای تیم ملی سنگ‌نوردی تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از فراخوانی که فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اواخر سال گذشته به هیات‌های استانی اعلام کرد، سنگ‌نوردان فینالیست مسابقات کشوری و جام فجر 1396 که علاقمند به حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی بودند، تقاضای خود را از طریق هیات‌های استانی به فدراسیون اعلام کردند.
در ادامه و پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی سنگ‌نوردی، 19 ورزشکار جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را در دو بخش آقایان و بانوان کسب کردند که صبح امروز سنگ‌نوردان رشته کمباین آقایان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
آرتمیس فرشادیگانه سرمربی تیم ملی سنگ‌نوردی درباره این دو مسابقه انتخابی گفت: «اولین دوره مسابقات مسترکاپ، نخستین مرحله از مسابقات انتخابی ما بود که با حضور 9 ورزشکار آقا و 11 سنگ‌نورد خانم در تاریخ دوم آذرماه و به میزبانی کرمان برگزار کردیم و دومین مرحله انتخابی را نیز بهمن ماه، در مسابقات جام فجر استان زنجان برگزار کردیم که در نهایت 19 ورزشکار در دو رشته کمباین و سرعت به اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی دعوت شدند.»
فرشادیگانه از قابلیت سنگ‌نوردان تیم ملی برای کسب حداقل چهار مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: «اردونشینان تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا در دو رویداد مهم و بین‌المللی کاپ آسیا و مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت که کاپ آسیا طی روزهای 25 لغایت 27 خرداد ماه سال جاری به میزبانی تایلند و مسابقات قهرمانی آسیا از روز 16 آبان ماه 97 و به مدت پنج روز در ژاپن برگزار می‌شود.»
سرمربی تیم ملی سنگ‌نوردی در پایان و با بیان اینکه بین هشت تا 10 سنگ‌نورد به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد گفت: «مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی در سه ماده کمباین (مجموع سه رشته)، سرعت انفرادی و سرعت تیمی برگزار خواهد شد.» 
ورزشکاران دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی را این نفرات تشکیل می‌دهند: کمباین آقایان: خسرو هاشم‌زاده، محمدعلی آقاداوودی و متین بیات. کمباین بانوان: راحیل رمضانی، فاطمه جعفری، الناز رکابی، سیده‌افسانه میراحمدی و محیا دارابیان. سرعت آقایان: رضا علیپور، احسان اسرار، مهدی علیپور، حمیدرضا توزنده‌جانی، علی نجفی، محمد احتشام‌نیا و موسی قیم. سرعت بانوان: حدیث نظری، کبری لکزایی‌فر، فرناز اسماعیل‌زاده و اعظم کرمی. 
همچنین صبح فردا نیز اعضای تیم ملی سنگ‌نوردی بانوان در رشته کمباین در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور خواهند یافت.
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید