پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان روی داد: آخرین جلسه تمرینی تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک

پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان روی داد:
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جودو نوجوانان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از اعزام به مسابقات کاپ آسیا در محوطه چمن آکادمی ملی المپیک برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جودو نوجوانان که تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان از شش ماه قبل و با حضور 35 جودوکار آغاز کرده است، صبح امروز و زیر نظر امین شاطرزاده سرمربی تیم ملی و علیرضا رفیعی، محمد جوانی و محمد درویش‌پور مربیان این تیم با 24 ورزشکار منتخب در محوطه چمن آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان که به همراه جودوکاران اردونشین به تازگی از مسابقات مسترز آلمان بازگشته است گفت: «مسابقات مسترز آلمان با حضور 22 کشور و بدون محدودیت شرکت‌کنندگان، اول فروردین‌ماه برگزار شد و تیم جودو نوجوانان ایران که نخستین تجربه مسابقات برون‌مرزی را تجربه می‌کرد موفق به کسب یک مدال برنز در وزن مثبت 90 و یک عنوان هفتمی در منهای 50 کیلوگرم شد».
شاطرزاده در ادامه گفت: «اعضای تیم ملی جودو نوجوانان که تا به امروز 9 مرحله اردوی آماده‌سازی را در استان‌های تهران، کرمان و زنجان سپری کرده‌اند، ضمن حضور در مسابقات مسترز آلمان، اردوی مشترک و چهار روزه‌ای را با تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات نظیر ژاپن، قزاقستان، آلمان، فرانسه و روسیه برگزار کردند که این اردوهای مشترک از لحاظ آماده‌سازی تیم و کسب تجربه بسیار مفید بود».
امین شاطرزاده در ادامه و درباره مسابقات کاپ آسیا که به میزبانی ازبکستان و طی روزهای 23 و 24 فروردین ماه برگزار می‌شود گفت: «این مسابقات که جنبه کسب سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین را دارد با حضور تیم‌های مدعی و صاحب سبکی مانند روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان میزبان، بدون محدودیت شرکت‌کنندگان کشورها برگزار می‌شود و تیم ایران با ترکیب امیرحسین یزدانی، حسین سعیدبرجی، مجید کریمی، ابوالفضل طریفی‌علیزاده، امیرحسین ملک، علیرضا جعفرزاده، ابوالفضل شجاعی، محمد‌مهدی راستگر و رضا عزیزی عازم این مسابقات خواهند شد».
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان درباره دیگر مسابقات مهم پیش‌روی این تیم گفت: «بلافاصله پس از بازگشت از ازبکستان، نوجوانان جودوکار اردوی نهایی و متصل به اعزام خود را برای حضور در مسابقات جودو قهرمانی آسیا که در روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه و به میزبانی لبنان برگزار می شود در استان تهران آغاز می‌کنند».
شاطرزاده در پایان ضمن تشکر از مساعدت‌های رئیس فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی، دبیر فدراسیون و مجموعه آکادمی ملی المپیک گفت: «اعضای تیم ملی جودو نوجوانان که در آینده‌ای نزدیک پشتوانه خوبی برای تیم ملی جوانان و بزرگسالان این رشته ورزشی خواهند شد، نفرات نخبه و مستعدی هستند که در این 9 مرحله اردو از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی به سطح بالایی رسیده‌اند».
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید