جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک نوجوانان: تمرینات هوگوپوشان نوجوان در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک نوجوانان:
تمرینات هوگوپوشان نوجوان در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان که روز جمعه 4 اسفندماه و در خانه تکواندو برگزار شد، در نهایت 13 هوگوپوش جواز حضور در اردوی نهایی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی جهانی و انتخابی المپیک نوجوانان را کسب کردند.
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در دو رویداد مهم و بین المللی ذکر شده در خانه تکواندو پیگیری می کنند صبح امروز با حضور کادر فنی این تیم در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
گفتنی است هوگوپوشان نوجوان تمرینات خود را تا روز 28 اسفندماه پیگیری کرده و پس از پنج روز استراحت در تعطیلات نوروزی و از روز سوم فروردین این تمرینات را در خانه تکواندو از سر خواهند گرفت.
اعضای تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان را در سه وزن منفی 63 کیلوگرم، منفی 73  کیلوگرم و مثبت 73 کیلوگرم به ترتیب حامد اصغری، علی اشکوریان و محمد خانی تشکیل می دهند.
همچنین ملی پوشان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در اوزان ده گانه را به ترتیب این نفرات تشکیل می دهند:  حسین لطفی، آرین آرش، امیر ولی پور، امیر حسین بختیاری، حامد اصغری، عرفان مرادی، محمد مهدی عمادی، علی اشکوریان، محمد علی خسروی و نیما مهرعلی.
لازم به ذکر است وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، فرشید فتاحی مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز ترکیب کادر فنی این تیم به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند و محمد رضا زوار نیز سرمربیگری تیم اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان را بر عهده خواهد داشت.
شایان ذکر است مسابقات تکواندو انتخابی المپیک نوجوانان ( آرژانتین ) طی روزهای 17 و 18 فروردین 97 و مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان نیز در تاریخ 20 لغایت 24 فروردین ماه 1397 به میزبانی کشور تونس برگزار می شود.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید