جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا: کوراش کاران دختر تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا:
کوراش کاران دختر تست دادند
10 ورزشکار اردونشین تیم ملی کوراش بانوان صبح امروز درآزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی کوراش دختران که تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی این رشته ورزشی از اواسط دیماه 96 و به میزبانی شهر بجنورد آغاز کرده اند، صبح امروز و در حضور مهری مهرپور سرمربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
سرمربی تیم ملی کوراش دختران در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و در خصوص اردوهای این تیم گفت: تیم ملی کوراش دختران تا کنون دو مرحله اردوی آماده سازی را در شهرهای بجنورد و یزد که به ترتیب در اواسط دی ماه و بهمن ماه برگزار شد پشت سر گذاشته است.
مهرپور گفت: سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش دختران در تاریخ پنجم اسفندماه و بلافاصله پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی این تیم در تهران آغاز شده است که طبق برنامه کوراش کاران صبح ها در سالن شهید شیرودی و کپکانیان به تمرینات اختصاصی و مرور فن می پردازند و بعد از ظهرها نیز با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات هوازی و قدرتی خود را پیگیری می کنند.
وی در ادامه و با اشاره به مسابقات کوراش قهرمانی آسیا که در ابتدای فروردین ماه 1397 به میزبانی هندوستان برگزار می شود گفت: این مسابقات برای کادر فنی و شخص بنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که پیش از بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اعضای تیم که تجربه مسابقات برون مرزی و رسمی بین المللی را ندارند با نحوه برگزاری و حضور در این مسابقات آشنا می شوند.
مهرپور سرمربی تیم کوراش بانوان که امید زیادی به کسب مدال در مسابقات هندوستان دارد مهمترین رقبای ایران در این مسابقات را ورزشکارانی از کشورهای ازبکستان، ترکمنستان و تایوان معرفی کرد.
شهر مشهد میزبان اردوی چهارم و متصل به اعزام تیم ملی کوراش است که این اردو طی روزهای 18 لغایت 28 اسفندماه برگزار و ملی پوشان این تیم در سه وزن منفی 52، منفی 63 و منفی 78 که اوزان برگزاری کوراش در بازیهای آسیایی جاکارتا می باشد به این مسابقات اعزام خواهد شد.
ورزشکاران ملی پوش کوراش دختران که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند را خانم ها: فاطمه شبانی، زهرا ناصری نیا، محدثه سبحانیان، زهرا باقری، لیلا چغلوند، اعظم شیرپنجه، زینب یزدان دوست، مهتاب باغچقی، طاهره آذرپیوند و زهرا نادری تشکیل می دهند.
گفتنی است علاوه بر مهری مهرپور سرمربی این تیم، فاطمه فرخی و بتول پاک روح به عنوان مربی هدایت تیم ملی کوراش دختران را بر عهده دارند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید