جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا : اردونشینان تیم ملی پنچاک سیلات تست دادند

جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا :
اردونشینان تیم ملی پنچاک سیلات تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی پنچاک سیلات در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک سیلات با حضور 150 ورزشکار و در دو بخش آقایان و بانوان که طی روزهای نهم و دهم آذرماه به میزبانی استان های گرگان و گلستان برگزار شد در نهایت 22 ورزشکار آقا و 10 ورزشکار خانم جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را جهت حضور در بازیهای آسیایی اندونزی کسب کردند، صبح امروز با حضور رضا مرتاضی سرمربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
آقایان و بانوان اردونشین تیم ملی پنچاک سیلات که ظرف دو روز گذشته تست خون و تست پزشکی دادند، تمرینات آماده سازی خود را در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم، در دو نوبت صبح و        بعداز ظهر در مجموعه ورزشی شهید کپکانیان پیگیری می کنند.
گفتنی است طی هفته آینده و با برگزاری مسابقات انتخابی که در پایان اردوی اول این تیم انجام می شود، ترکیب اصلی و اعزامی دو تیم آقایان و بانوان به بازیهای آسیایی که متشکل از هشت ورزشکار آقا و سه ورزشکار خانم است مشخص خواهد شد.
رشته ورزشی پنچاک سیلات که در کنار سامبو تنها نمایندگان فدراسیون رزمی در بازیهای آسیایی را تشکیل می دهند، ورزش اول کشورهایی نظیر اندونزی، مالزی، سنگاپور و برونئی است و در برنامه مسابقات بازی‌های آسیایی هنرهای رزمی ۲۰۰۹ بانکوک و بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۹ ویتنام قرار داشت.
اردونشینان تیم ملی پنچاک سیلات را در بخش آقایان این نفرات تشکیل می دهند:
حسین بهرام طجری، رضا چوبدار، یونس عبدی، مجید محمدی، امیر مجتبی خزائیان، حامد حواسی، محمد رحیمی، حامد پیری، اکبر کیانیان، علیرضا جهانگیرزاده، محسن رنجدوست، محمد سلطانی، احمد خیرجوسادات، مسعود غیاثی فر، حسین نژاد منفرد، محمد علیزاده، سعید صالحی، بابک هاشم زاده و محمد مرتاضی.
شایان ذکر است بانوان اردونشین تیم ملی پنچاک سیلات نیز صبح فردا با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی این مجموعه شرکت می کنند.
۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید