صبح امروز و با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش: اعضای تیم ملی اسکواش بانوان تست دادند

صبح امروز و با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش:
اعضای تیم ملی اسکواش بانوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اسکواش بانوان تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز نفرات دعوت شده به تیم ملی اسکواش بانوان با حضور دکتر الهام شیرزاد نایب رئیس بانوان این فدراسیون در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
10 بدمینتون باز دختر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان که بر اساس رنکینگ کشوری نفرات برتر این رشته ورزشی را تشکیل می دهند در این آزمونها حضور یافتند که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:
آیلی نیری، هلیا استیلی، سارا احمدی، غزال شرف پور، فرشته اقتداری، نجمه بوشهری، رضوان نقیبی، زهرا عباسی، سوگل ثمودی و حدیث فرزاد.
طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته و با هدف حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، اعضای تیم ملی اسکواش بانوان طی روزهای 11، 12 و 13 مهرماه سال جاری در مسابقات انتخابی که زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار خواهد شد حضوریافته و بلافاصله پس از پایان این مسابقات در تورنمنت اصفهان که در تاریخ 24 مهرماه و طی سه روز انجام می شود شرکت خواهند کرد.
کادر فنی تیم ملی اسکواش بانوان در تاریخ 10 آبان ماه اسامی هشت اسکواش باز برتر این تیم را به فدراسیون اعلام خواهند نمود و این ورزشکاران می باید هر 45 روز یکبار در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی حضور یابند.
نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش بانوان طی روزهای 20 لغایت 25 آبان ماه 1396 در تهران برگزار خواهد شد و پس از آن اعضای این تیم دو اردوی آماده سازی را به مدت دو هفته در دو استان علاقمند و منتخب برای برگزاری کمپ بانوان برگزار خواهند کرد.
لازم به ذکر است فدراسیون اسکواش در حال حاضر در حال رایزنی برای برگزاری اردوهای آماده سازی داخلی و برون مرزی می باشد تا با آمادگی کامل و نفراتی قدرتمند در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور یابد.
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید