مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: کارگاه مباحث پیشرفته در نوروفیدبک و دستیار هوشمند مدیریت استرس

کارگاه ثبت و تحلیل امواج مغزی بر مبنای نوروفیدبک به صورت تک کاناله، همراه با معرفی دستیار هوشمند مدیریت استرس کالمی (Calme) برگزار می شود.

عناوین و مباحث سخنرانی و همچنین سخنرانان این کارگاه یک روزه که در تاریخ چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری برگزار می شود عبارتند از
مباحث پیشرفته در نوروفیدبک توسط دکتر رضا کاظمی، تحلیل و پردازش فنی سیگنال EEG توسط دکتر علی مطیع نصرآبادی، معرفی محصولات نوروچلنج و گجت کالمی توسط مهندس فرزانه یوسفی پور، نوآوری در فناوری توسط دکتر سید کمال چهارسوقی و آموزش و تست عملی گجت کالمی.
کالمی دستیار هوشمند مدیریت استرس است و اپلیکیشن کالمی توسط رابط بلوتوث به هدست وصل می شود و اطلاعات دقیقی از امواج الکتریکی مغز کاربر را دریافت میکند.
 
کالمی می تواند میزان توجه و ریلکسیشن کاربر را بیان کند و تمرین های مختلف ریلکسیشن مانند  تکنیک های تنفسی، موسیقی و ... را برای کاربر ارائه کند و همچنین در حین تمرین دائماً میزان استرس را اندازه گیری نموده و فیدبک های متناسب برای کاهش استرس را به کاربر ارائه کند تا زمانی که کاربر به سطح مطلوبی از آرامش برسد.
با استفاده از کالمی می توان میزان استرس و ریلکسیشن خود را به صورت روزانه رصد کرد و بهترین زمان برای انجام فعالیت هایی که به آرامش بیشتری نیاز دارند را دریافت و همچنین سطح آرامش و استرس خود را با دیگران مقایسه کرد و در چالش های رسیدن به آرامش هرچه بیشتر شرکت نمود.
اپلیکیشن کالمی دارای پنج تب مختلف هست: پروفایل- سیگنال- تمرین- گزارش ها و راهنما که بترتیب اطلاعات کاربر، رسم سیگنال خام EEG و نمودار توان باندهای فرکانسی، ارائه تکنیک های ریلکسیشن بر مبنای نیاز کاربر، تاریخچه استفاده از اپلیکیشن و راهنمای طریقه استفاده از هدست و اپلیکیشن را نمایش می دهند


تاریخ برگزاری کارگاه 26 مهر ماه 1396

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 26216191 و یا 26216195 تماس حاصل نمایند.


علاقه مندان به شرکت در دوره ها می توانند فرم ثبت نام را از لینک زیر دانلود کرده و پس از تکمیل، به آدرس ایمیل

reg@olympicacademy.ir   ارسال نمایند .

فرم ثبت نام سال 1396فرم ثبت نام سال 1396

۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید