اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته آلمان در آکادمی ملی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته آلمان در آکادمی ملی المپیک
تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته آلمان که جهت برپایی اردوی آماده سازی به ایران سفر کرده است در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته آلمان که جهت برپایی اردوی آماده سازی و برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم جوانان ایران و چند تیم باشگاهی به ایران سفر کرده، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کند.
هم زمان با ورود تیم آلمان سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته جوانان ایران که پشتوانه ای قوی برای بزرگسالان این رشته محسوب می شود، آغاز شده است که جوانان والیبالیست طبق برنامه در سه دیدار تدارکاتی با تیم والیبال نشسته آلمان روبرو خواهند شد.
اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان و اعضای کادر فنی این تیم که در این سه دیدار روبروی آلمانها قرار خواهند گرفت به شرح زیر است:
رضا عشوری، یوسف علیپور، محمد نعمتی، جمال نظری، مرتضی زندلشنی، امیرحسین نوری، حمیدرضا عباسی، امیرمحمد رومیان، امیرحسین رومیان، حسین دریکوند، امید مختاری، محمدامین بلیوند، علی اکبریتوپکانلو، علیرضا پورسمنانی، امیرحسین قره قزلو، حسین چمن آور و امیرمحمد ابراهیمی.
کادر فنی: جابر خلف زاده به عنوان سرمربی ، محمد رضا رحیمی، محسن براتی و عبدالزهرا سیلاوی زاده به عنوان مربی.
طبق اعلام سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم آلمان در این اردوی 10 روزه، علاوه بر سه دیدار تدارکاتی که با والیبال نشسته جوانان برگزار می کند، با سه تیم باشگاهی ایران نیز دیدارهایی را خواهد داشت که تیم های سامان سوله آمل و تیم بهزیستی مازندران و یک تیم باشگاهی دیگر که متعاقباً اعلام خواهد شد این سه تیم باشگاهی را تشکیل می دهند.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید