مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: آموزش عملی حفظ هوشیاری و تمرکز درشرایط مسابقه

مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:
آموزش عملی حفظ هوشیاری و تمرکز درشرایط مسابقه
کارگاه آموزش عملی حفظ هوشیاری و تمرکز در شرایط مسابقه ویژه ورزشکاران تیم های مختلف ورزشی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نظر به نقش تعیین کننده منابع انسانی متخصص در ارتقاء و توسعه پایدار ورزش قهرمانی کشور و آماده سازی و موفقیت قهرمانان و تیم های مختلف ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاه آموزش عملی حفظ هوشیاری و تمرکز در شرایط مسابقه ویژه ورزشکاران می نماید.
 از آنجایی که ورزشکاران مستقیماً با موقعیت‌های پرفشار روانی حاصل از رقابت‌های ورزشی روبرو هستند، نیاز بیشتری نسبت به سایر اعضای تیم، به مدیریت هیجان‌ها و افکار خود در شرایط حساس دارند.
لذا در راستای مرتفع نمودن این نیاز اساسی کارگاهی با هدف معرفی و آموزش عملی روش‌های افزایش هوشیاری و خودآگاهی به منظور پی بردن به رابطه‌ی افکار، عواطف، هیجان‌ها وحس‌های بدنی، در جهت دستیابی به فنون خودتنظیمی دروضعیت‌های پیش بینی نشده مسابقات طراحی شده است.
بر این اساس شرکت در این کارگاه به همه ورزشکارانی که قصد دارند تا از حداکثر ظرفیت‌های روانی و جسمانی خود در جهت کسب بهترین نتیجه‌ی ممکن بهره ببرند، پیشنهاد می‌شود.
علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه که در تاریخ 16 مهرماه سال جاری و طی هشت ساعت به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://olympicacademy.ir/newsdetail-2815-fa.html
 
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید