بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت شد

بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت با انتخاب محمد رضایی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت امروز یکشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد  و طی آن بهمن محمدرضایی با کسب ۲۱ رای در دور دوم رای گیری، به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.
۶ نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون اسکیت کاندیدا شده بودند اما قبل از آغاز مجمع مهدی مجیدی انصراف داد. بعد از آغاز مجمع نیز محمدرضا صادقی به نفع یکی از کاندیداها (عرب عامری) انصراف داد و بدین ترتیب رای گیری برای انتخاب رئیس میان چهار کاندیدا برگزار شد.
در دور نخست رای گیری میان کاندیداهای فدراسیون اسکیت و از مجموع آرای اخذ شده، عرب عامری  و محمدرضایی به ترتیب ۱۷ و ۱۹ رای کسب کردند ضمن اینکه زیبایی و سروش نیز هر یک صاحب دو رای شدند. بدین ترتیب و با توجه به ۴۰ نفره بودن ترکیب مجمع و لزوم کسب حداقل ۲۱ رای برای ریاست، انتخابات با حضور  عرب عامری و محمدرضایی به دور دوم کشیده شد.
در  این مرحله از انتخابات محمدرضایی ۲۱ رای و عرب عامری ۱۹ رای به دست آورد و بدین ترتیب رضایی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون اسکیت انتخاب شد.
۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید