ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان تست دادند
صبح امروز بدمینتون بازان دختر دعوت شده به تیم ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی که اواخر اردیبهشت ماه 96 از 25 بدمینتون باز دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان که همگی از عنوان داران مسابقات رنکینگ کشوری در سال گذشته بودند انجام شد، صبح امروز ملی پوشان این رشته ورزشی برای دومین بار در این آزمونها حضور یافتند.
در ادامه و پس از شناختی که اعضای کادر فنی این تیم در خصوص میزان آمادگی دعوت شدگان به تیم ملی به دست آوردند، هشت ورزشکار جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب و از 14 بدمینتون باز دیگر که به تشخیص کادر فنی نیاز به زمان داشتند تا خود را به مرز آمادگی برای حضور در اردوها برسانند، پس از گذشت 45 روز از تست اول برای دومین بار آزمون آمادگی جسمانی گرفته شد.
هشت ورزشکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بدمینتون بانوان را خانم ها یسری بیکی، یگانه کرمانی، ثمین عابد خجسته، ثریا آقایی، سارا دلاوری، ستایش عبدالکریمی، زهرا کهریزی و صفورا زمانلو تشکیل می دهند که در کنار نفرات برتر آزمونهای امروز صبح نفرات اردونشین تیم ملی بدمینتون بانوان را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است اردونشینان این تیم تمرینات آماده سازی خود را در محل کمپ فدراسیون بدمینتون برگزار و طی روزهای 13 لغایت 14 تیرماه در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد. 
۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید