جهت حضور در بازیهای المپیک ناشنوایان 2017 ترکیه : اعضای تیم ملی کاراته ناشنوایان تست دادند

جهت حضور در بازیهای المپیک ناشنوایان 2017 ترکیه :
اعضای تیم ملی کاراته ناشنوایان تست دادند
اردونشینان تیم ملی کاراته در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از فراخوانی که از سوی فدراسیون ناشنوایان به تمامی هیات های استانی مبنی بر معرفی بهترین های هر استان ارسال شد، در نهایت 28 کاراته کا که متشکل از قهرمانان کشور،  اعضای تیم ملی کاراته ناشنوایان اعزامی به المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان و جهانی 2016 ترکیه و بهترین های استان ها بودند به نخستین اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
در ادامه و پس از برگزاری دو دور مسابقات انتخابی درون اردویی، هم اکنون پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم با 11 ورزشکار در تهران و کمپ تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان جریان دارد.
اردونشینان تیم ملی کاراته ناشنوایان که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند را این نفرات تشکیل می دهند:
محمد رضا هوشیار، محمد خدایار، حسین تبرته فراهانی، میلاد صادق زاده، سید احمد موسوی، محمد شایان، مصطفی حسن پور، حمید مهدی نژاد، پوریا نیک فرجام، کامران رضایی نژاد و مهدی سعدی.
همچنین اعضای کادر فنی این تیم را غلامعلی حیدری به عنوان سرمربی و یوسف گرشاسبی و مجید صافی نیز به عنوان مربی تشکیل می دهند.
 بیست و سومین دوره المپیک ناشنوایان از 29 تیرماه سال جاری و به میزبانی شهر سامسون ترکیه آغاز می شود و اعضای تیم ملی کاراته ناشنوایان یکم مرداد ماه به این کشور اعزام خواهند شد تا طی روزهای سوم لغایت ششم مرداد با حریفان خود به رقابت بپردازند.
۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید