با همکاری آکادمی ملی المپیک و میزبانی مشهد: نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری برگزار می شود

با همکاری آکادمی ملی المپیک و میزبانی مشهد:
 نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری برگزار می شود
نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این کنگره چهارم تا ششم آبان ماه امسال با حضور متخصصان حوزه علوم و اعصاب کشور و ۱۴میهمان خارجی از کشورهای آلمان، سوئد، سوئیس، بلژیک و فرانسه در مشهد برگزار خواهد شد.
دکتر مهدی فتحی دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری هدف از برگزاری این کنگره را که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، آشنایی و تاکید بر توانمندی های ذهن در مدیریت بدن و رفتار، ارتقای وضعیت سلامت و عملکرد درمانی و بازتوانی بیماران حوزه مزبور ذکر کرد.
فتحی در ادامه گفت: برای ارسال مقالات به این کنگره فراخوان داده شده و محور مقالات نیز تمرین ذهنی برای بیماران دارای اختلال ذهنی و آسیب های نخاعی، تمرین ذهنی برای افزایش توانایی های یادگیری و بازتوانبخشی، تمرین ذهنی در دندانپزشکی، تمرین ذهنی برای بهبود زندگی و اجتناب از اعتیاد می باشد.
دکتر مهدی فتحی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد : ۶ میزگرد تخصصی با موضوع اصول تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری با حضور متخصصان داخلی و خارجی طی سه روز برگزاری این کنگره برپا خواهد شد.
دکتر فتحی در ادامه گفت: در این کنگره به کارگیری ذهن در حیطه های مختلف آموزشی، درمانی و ورزشی با حضور قهرمانان ملی و المپیک کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد و آکادمی ملی المپیک نیز در برگزاری این کنگره همکاری خواهند داشت. 
۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید