جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: تمرینات هوگوپوشان نونهال در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
تمرینات هوگوپوشان نونهال در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی تکواندو نونهالان دختر با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری دور آخر مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان که روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه و در خانه تکواندو برگزار شد، 10 تکواندوکار جواز حضور در ترکیب اصلی و اعزامی این تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند.
هوگوپوشان نونهال پس از مسابقات انتخابی، اردویی 10 روزه را در استان گیلان برگزار کردند و هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را تا روز اعزام به ویتنام محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در استان تهران پیگیری می کنند.
اسامی اردونشینان تیم ملی تکواندو نونهالان دختر که برای نخستین بار در مسابقات برون مرزی شرکت خواهند کرد به قرار زیر است :
معصومه رنجبر، هانیه حسن نژاد، مبینا نعمت زاده، مبینا کلی وند، مریم وسیله بر، غزل سلطانی، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبر و فاطمه رضایی پور.
لازم به ذکر است کادر فنی این تیم را نیز خانم ها ندا رستاد به عنوان سرمربی و شهره خلج زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربی تشکیل می دهند.
دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان آسیا از 12 خرداد سال جاری و به میزبانی هوشیمینه ویتنام آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید