با حضور مربیانی از سراسر کشور و به میزبانی آکادمی ملی المپیک: دوره تربیت مدرس تمرینات معلق ویژه بانوان آغاز شد

با حضور مربیانی از سراسر کشور و به میزبانی آکادمی ملی المپیک:
دوره تربیت مدرس تمرینات معلق ویژه بانوان آغاز شد
نخستین دوره آموزشی تربیت مدرس تمرینات معلق ( TRX stc ) با حضور علاقمندانی از سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه که با حضور غلامرضا کمانه نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، شهرام علم رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک و گل آرا خانقاهی رئیس کمیته TRX ایران برگزار شد، اولین دوره کارگاه تربیت مدرس تمرینات معلق ویژه بانوان آغاز شد.
پس از اعلام فراخوانی که از سوی فدراسیون همگانی به تمامی هیئت های استانی مبنی به برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس تمرینات معلق ارسال شد هر استان به دلیل ظرفیت محدود و بنا به سهمیه بندی که از سوی متولی برگزاری این دوره اتخاذ شده بود نمایندگان خود را برای حضور در این دوره معرفی کردند.
فدراسیون همگانی سهمیه استانهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس را جهت شرکت در کارگاه مذکور دو نفر و باقی استانها را یک نفر اعلام کرد تا علاقمندان در صورت داشتن شرایط لازم در این کارگاه حضور یابند.
این کارگاه در دو بخش تئوری و عملی و با حضور اساتیدی نظیر دکتر شهرام علم، دکترنادر شکری، حجت الاسلام والمسلمین یدالله احسانی، گل آرا خانقاهی، دکتر علیرضا سلیمی، مژگان نقیب الذاکرین و یلدا دهقان، مباحث عمومی، اختصاصی و طراحی تمرین را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد، از صبح امروز آغاز و تا روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است انجمن آمادگی جسمانی پس از نیازسنجی و درصورت نیاز در نظر دارد در نیمسال دوم سال جاری، دومین دوره تربیت مدرس TRX را برگزار نماید.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید