ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی بدمینتون تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی بدمینتون تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 21 بدمینتون باز دعوت شده به تیم ملی بدمینتون آقایان که همگی از بهترین های این رشته ورزشی و دارای عنوان در مسابقات رنکینگ کشوری در سال 95 می باشند، صبح امروز و به جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.
15 بدمینتون باز در بخش انفرادی و شش ورزشکار نیز در قسمت تیمی که ساختار اصلی تیم ملی بدمینتون در مسابقات جام فجر را نیز تشکیل می دادند از سوی کادر فنی تیم ملی بدمینتون به این آزمونها فراخوانده شدند که صبح امروز زیر نظر سید بهادرزکی زاده سرمربی این تیم مرحله نخست آزمونهای آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.
زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون هدف از برگزاری این آزمونها را شناخت فاکتورهای آمادگی جسمانی دعوت شدگان دانست وافزود: این آزمونها به صورت کاملا علمی از بدمینتون بازان گرفته شد، تا در صورت لزوم برای رفع کمبودها و نیازهای آنان تا رسیدن به مرز آمادگی کامل استفاده شود.
زکی زاده همچنین گفت: حضور در مسابقات رسمی و تورنمنت های بین المللی نظیر تورنمنت های بلغارستان، ترکیه و اندونزی را که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد منوط به نتیجه همین آزمونهای آمادگی جسمانی و فنی می باشد که از دعوت شدگان به تیم ملی اخذ می شود .

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید