در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو و تیم ملی کاراته بانوان عنوان شد : تاکید دکتر سلطانی فر بر حضور اخلاقی و فرهنگی کاروان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بازدید وزیر ورزش و جوانان از امکانات آکادمی ملی المپیک

در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو و تیم ملی کاراته بانوان عنوان شد : 
تاکید دکتر سلطانی فر بر حضور اخلاقی و فرهنگی کاروان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی 
بازدید وزیر ورزش و جوانان از امک
وزیر ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک تمرینات تیم ملی تکواندو و تیم ملی کاراته بانوان ایران اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را نظاره کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،به  دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز با حضور در سالن رزمی آکادمی ملی المپیک ،تمرینات تیم ملی تکواندو پسران را از نزدیک نظاره گر شد و از آخرین شرایط این تیم قبل از اعزام به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی آگاهی یافت.
در این دیدار فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو دقایقی درباره شرایط ملی پوشان و فرایند آمادگی آنها قبل از اعزام خبر داد و سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز شرایط این تیم را برای افتخار آفرینی مطلوب توصیف کرد.
دکتر سلطانی فر نیز با ابراز رضایت از روند آماده سازی این تیم، آمادگی آنها قبل از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را با توجه به گزارش های دریافتی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، تکواندو که یکی از رشته های مدال آور در ادوار گذشته بوده در این دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با دست پر و مدال های خوش رنگ به کشور بازگردد .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این مهم که ایران ام القری کشورهای اسلام است تاکید کرد: در این دوره از رقابت ها به حضور اخلاقی و فرهنگی کاروان ورزشی ایران در باکو اهمیت زیادی قائلیم و انتظار این است که ورزشکاران ما که یکی از کاروان های پرتعداد در این بازی ها محسوب می شوند همچون همیشه با اخلاق و رفتار نمونه یک ورزشکار ایرانی در این رویداد شرکت و افتخارآفرینی کنند.
تیم ملی تکواندو کشورمان در این دوره از مسابقات با ترکیب مهدی اسحاقی، صادق دهقانی، مهدی یوسفی، سیدحسین احسانی، سیداحمد خسروفر، علیرضا درویش‌پور، احمد محمدی و حسین قربان‌زاده حضور پیدا می‌کند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی است.
تکواندوی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 26 تا 28 اردبیهشت‌ماه به میزبانی "باکو" آذربایجان برگزار می‌شود.
دکتر سلطانی فر دقایقی نیز از تمرینات تیم ملی کاراته بانوان دیدن کرد .
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با ملی پوشان گفتگو کرد و با اشاره به المپیکی شدن این رشته ابراز امیدواری کرد : رویدادهای چون بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و دیگر رقابت ها با مدال اوری کاراتهایران همراه باشد و در نهایت ورزشکاران این رشته بتوانند حضور افتخارافرین و پرمدال در بازیهای المپیک ٢٠٢٠ داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک تمرینات ملی پوشان پارا تکواندو را از نزدیک نظاره کرد.
همچنین دکتر سلطانی فر در مرکز سنجش آکادمی از امکانات این مرکز بازدید و با فعالیتهای آنها در راستای آماده سازی تیم ها برای حضور قدرتمند در رقابتهای بین المللی بیشتر آشنا شد.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید