بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات هوگوپوشان و جودوکاران اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی

بازدید رییس کمیته ملی المپیک  
از تمرینات هوگوپوشان و جودوکاران اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی
رییس کمیته ملی المپیک صبح امروز از تمرینات تیم های ملی تکواندو و جودو اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظات بر تیمهای ملی از اردوی تیم های ملی تکواندو و جودو اعزامی به بازیهای آسیایی در محل تمرینات این تیم ها در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد
وی در ابتدا با همراهی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون با حضور در سالن تکواندو آکادمی ضمن بازدید از اردوی این تیم با کادر فنی و تکواندو کاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی دیدار و برای آنها در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه سرمربی تیم گزارشی از روند آماده سازی تیم ارائه کرد
وی در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی جودو و دیدار با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو برای جودوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرد و عنوان داشت:بدون تردید با مدیریت خوب و تلاش وافری که در مجموعه این فدراسیون سراغ داریم این رشته به روزهای اوج گذشته خود باز خواهد گشت.
سپس منصوری سرمربی تیم ملی جودو به ارائه گزارشی در خصوص روند آماده سازی جودو کاران و رقبای احتمالی آنها در بازیهای کشورهای اسلامی پرداخت.
در خاتمه کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از تجهیزات جدیدخریداری شده برای سالن های تمرینی و بدنسازی  آکادمی ملی المپیک که در حال نصب بود بازدید بعمل آورد.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید