جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی: بانوان هوگوپوش در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند

جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی:
بانوان هوگوپوش در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند
اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تمرینات آماده سازی اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان که خود را برای حضوری قدرتمند در چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کنند صبح امروز با حضور اردونشینان و اعضای کادر فنی در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.
در ابتدا و پس از برگزاری نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان که اواخر بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، 21 هوگوپوش برتر جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
تمرینات آماده سازی این تیم به صورت مستمر تا روز سه شنبه 29 فروردین ماه ادامه داشت تا اینکه با برگزاری آخرین مرحله از مسابقات انتخابی تیم تکواندو بانوان که در همین روز و زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد، اسامی بانوان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مشخص شد.
تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب فاطمه مداحی، صودابه پورصادقی، ناهید کیانی، طیبه پارسا، حنانه همتی، پریسا جوادی، ملیکا میر حسینی و اکرم خدابنده به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام خواهد شد.
لازم به ذکر است هدایت تیم ملی تکواندو بانوان در این رقابتها را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی بر عهده خواهند داشت.
چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در رشته تکواندو طی روزهای 26 لغایت 28 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار می شود و اعضای این تیم پس از پایان این رقابتها و در تیرماه سال جاری مسابقات تکواندو قهرمانی جهان  2017 را  پیش رو خواهند داشت.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید