جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان : اعضای تیم ملی کاراته امید تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان :
اعضای تیم ملی کاراته امید تست دادند
اردونشینان تیم ملی کاراته در رده سنی امید با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 12 اردونشین تیم ملی کاراته آقایان در رده سنی امیدها که از امروز نخستین اردوی آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا و جهان آغاز کرده اند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
پس از برگزاری مسابقات انتخابی که 25 فروردین ماه و بین تمامی مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار شد در نهایت 13 کاراته کا در شش وزن جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته در رده سنی امیدها را کسب کردند.
ملی پوشان کاراته کا از امروز و پس از برگزاری آزمونهای آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک، تمرینات خود را به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر شهرام هروی سرمربی و همچنین آقایان سعید حسنی پور، شهاب سلطانی و حسین روحانی مربیان تیم های ملی امید و بزرگسالان کاراته آغاز خواهند کرد.
لازم به ذکر است تمرینات تیم کاراته امید به صلاحدید فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و به لحاظ بالا بردن کیفیت فنی از امروز و به صورت مشترک با اردونشینان تیم ملی کاراته بزرگسالان برگزار می شود.
اعضا تیم ملی امید را که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند این نفرات تشکیل داده اند: علی مسکینی، حمید حسنی پور، مهدی رحیمی نژاد، محمد طاها عبداللهی، امیر حسین سهرابی، علیرضا شیرصفت، الیاس محمدزاده، میلاد غیبی، مهدی قراری زاده، محمد رضا گیلان پور، صالح اباذری و مهدی آشوری.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال جاری به میزبانی قزاقستان و در هر چهار رده سنی برگزار می شود و در ادامه نیز کاراته کاهای تیم ملی اواخر آبان ماه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات جهانی اسپانیا حضور خواهند یافت.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید