جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه تست دادند
اعضای تیم ملی ورزش سه گانه در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 11 اردونشین تیم ملی ورزش سه گانه که متشکل از شش ورزشکار در رده سنی جوانان و پنج ورزشکار در رده سنی امید و بزرگسال می باشند با حضور در آکادمی ملی المپیک، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
محمد خاتونی سرمربی تیم ملی ورزش سه گانه نحوه و ملاک انتخاب ورزشکاران اردونشین را مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه سال گذشته در شهر قشم برگزار شد عنوان کرد و گفت: تیم جوانان این رشته که دور نخست تمرینات خود را در شهر بروجرد پشت سر گذاشتند هم اکنون در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود به سر می برند که در کنار تیم ملی امید و بزرگسالان سه گانه که اولین مرحله از اردوهای خود را در مجموعه ورزشی آزادی سپری می کنند به تمرین می پردازند.
اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه در رده سنی جوانان را آقایان: علی رضوانی، نیما انصاری، محمد حسین رضایی، جواد حسینی، علی صفدریان و امیر حسین ولی خانی و رده سنی امید و بزرگسالان را آقایان: علی عباس نژاد، وحید کشاورز، محمد حسن بابایی، محمد حسینی، سید مهدی رحمتی و نوید سلیمی پور تشکیل می دهند.
 لازم به ذکر است تمرینات آماده سازی تیم ملی ورزش سه گانه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر محمد خاتونی سرمربی امید و بزرگسالان و میلاد طاهری سرمربی تیم جوانان پیگیری می شود.
مسابقات قهرمانی ورزش سه گانه آسیا اوایل مرداد ماه سال جاری و به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید