جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان: تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان: 
تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود
اردونشینان تیم ملی والیبال جوانان دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، والیبالیستهای جوان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال جوانان که از روز چهاردهم اسفندماه سال گذشته تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند هم اکنون و در دومین مرحله از این اردوها تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر و زیر نظر بهروز عطایی سرمربی این تیم پیگیری می کنند.
دومین مرحله از اردوهای تیم والیبال جوانان تا 30 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت و ملی پوشان این تیم دور سوم اردوهای خود را پس از دو روز استراحت به مدت 15 روز و تا روز اعزام به آذربایجان محل برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی در این مجموعه ادامه خواهند داد.
اعضای تیم ملی والیبال جوانان که به عنوان نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات کشورهای اسلامی حضور خواهند یافت رقابتهای خود را در گروه دوم این مسابقات از روز 22 اردیبهشت ماه  با تیم های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش برگزار خواهند نمود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران که با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات 2016 آسیا مجوز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 را به دست آورد، اوایل تیرماه سال جاری در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان که در کشور چک برگزار خواهد شرکت خواهند نمود.
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید