جهت حضور در مسابقات آزاد اقیانوسیه و قهرمانی آسیا: اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو تست دادند

جهت حضور در مسابقات آزاد اقیانوسیه و قهرمانی آسیا:
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو تست دادند
هوگوپوشان حاضر در اردوی تیم ملی پاراتکواندو در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز هشت ورزشکار اردونشین تیم ملی پاراتکواندو که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در دو رویداد مهم و بین المللی قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات آزاد پاراتکواندو اقیانوسیه در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند تست آمادگی جسمانی دادند.
پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتکواندو که اواخر سال گذشته به میزبانی خانه تکواندو و بین 17 تکواندو کار برگزار شد، هشت تکواندوکار جواز حضور در اردوهای این تیم را کسب کردند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی این تیم از روز 16 فروردین ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا روز اعزام به مسابقات آزاد پاراتکواندو اقیانوسیه در این مجموعه پیگیری می شود.
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو را که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند را آقایان : محمود جعفرزاده، مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، احمد نریمانی، سجاد جوانبخت، سعید صادقیان پور، محمد رضا شعبانی و رضا علیرضایی تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است مسابقات آزاد پاراتکواندو اقیانوسیه 23 اردیبهشت ماه 1396 به مدت دو روز و به میزبانی نیوزلند برگزار خواهد شد و هوگوپوشان پس از بازگشت از این مسابقات بلافاصله خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد آماده می کنند.
 
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید