قهرمانان شمشیربازی جهان و المپیک در آکادمی ملی المپیک اردو زدند

قهرمانان شمشیربازی جهان و المپیک در آکادمی ملی المپیک اردو زدند
صبح امروز اردوی مشترک تیم های شمشیربازی اوکراین و ایران در اسلحه اپه و به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی شمشیربازی اوکراین در اسلحه اپه از صبح امروز اردوی مشترک و یک هفته ای خود را با شمشیربازان ایرانی در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
بوگدان نیکیشین، ویتالی مدودوف، ایگور ریزلین و دیاچنکو چهار شمشیرباز اوکراینی که سال گذشته موفق به کسب مقام نخست تیمی قهرمانی اروپا، قهرمانی جهان و همچنین چهارمی المپیک ریو شدند اعضای تیم ملی شمشیربازی اوکراین را در این اردوی مشترک تشکیل می دهند.
اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر خرداد ماه به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان که اواخر تیرماه 1396 در کشور آلمان برگزار خواهد شد، اردوی مشترک خود را با شمشیربازان اوکراینی در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر سیامک فیض عسگری سرمربی این تیم سپری می کنند.
لازم به ذکر است شمشیربازان اسلحه سابر کشورمان که دارای عناوین آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی هستند نیز همچون شمشیربازان اسلحه اپه آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان می شوند و اردونشینان این تیم نیز از صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را به مدت 10 روز در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر سرمربی این  تیم پیمان فخری آغاز کردند. 

اردونشینان تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه را آقایان : محمد رضایی، محمد اسماعیلی، محمد علی کیهانی، طاهر عاشوری و میثم نوروزی و اردونشینان اسلحه سابر را نیز مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی، امیر احمد امینی و نیما زاهدی تشکیل می دهند.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید