جهت حضور در المپیک ناشنوایان: تمرینات آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در المپیک ناشنوایان:
تمرینات آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جودو ناشنوایان تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 16 ورزشکار دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان که تمرینات آماده سازی خود را از اوایل اسفندماه سال گذشته جهت حضور در المپیک ناشنوایان آغاز کرده اند با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
محمد رضا لویی مقدم رئیس انجمن جودو ناشنوایان و یکی از مربیان تیم ملی در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک در خصوص این اردو گفت:
جودوکاران اردونشین همگی از نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور که آبان ماه سال 95 در استان قم برگزار شد می باشند و از روز گذشته دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده اند.
لویی مقدم در ادامه گفت: برنامه تمرینی ما به این صورت است که جودوکاران اردونشین صبح ها در آکادمی ملی المپیک به تمرینات بدنسازی و هوازی پرداخته و بعد از ظهرها نیز با حضور در سالن افراسیابی به مرور فن می پردازند.
رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت: جودوکاران این تیم تا روز اعزام به مسابقات المپیک ناشنوایان که اواخر تیرماه 1396 برگزار خواهد شد شش مرحله اردوی دیگر را نیز پشت سر خواهند گذاشت تا در نهایت و با ترکیبی نه نفره متشکل از هفت جودوکار در بخش مبارزه و دو کاتارو به مسابقات ذکر شده اعزام شوند.
لازم به ذکر است تیم ملی جودو ناشنوایان که برای نخستین بار در دور گذشته المپیک ناشنوایان 2013 که به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد حضور یافته بود موفق به کسب مقام سوم تیمی، دو برنز انفرادی و مدال طلای کاتا شده بود.
مسابقات المپیک ناشنوایان در رشته جودو اواخر تیرماه سال جاری و به میزبانی شهر سامسون ترکیه برگزار خواهد شد. 
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید