جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: تکواندوکاران نوجوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
تکواندوکاران نوجوان تست دادند
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 10 تکواندوکار راه یافته به اردوی پایانی و متصل به اعزام تیم ملی تکواندو نوجوانان که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا، در آکادمی ملی المپیک  پیگیری می کنند به جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان در ابتدا و پس از دعوت از برترین های این رشته ورزشی که همگی از قهرمانان کشور، مدال آوران مسابقات برون مرزی، رنکینگ داران لیگ، اعضای اصلی تیم ملی و کلیه مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی تکواندو در رده سنی نوجوانان بودند آغاز شد.
در ادامه و به تشخیص کادر فنی تیم ملی، 39 هوگوپوش نوجوان جواز حضور در اردوی آماده سازی این تیم را به دست آوردند که از تاریخ دوم اسفندماه 1395 تمرینات خود را آغاز کردند.
هوگوپوشان نوجوان هم ا کنون و پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله رقابتهای انتخابی و درون اردویی با ترکیب اصلی و 10 نفره تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در آکادمی ملی المپیک و تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری می کنند.
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان را که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند را آقایان : امیر ولی پور، حمید رضا صدری، حامد اصغری، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، امیر علی پروینی، احمد رضا مختاری، محمد حسین یزدانی، امیر حسین وقوعی و مهران برخورداری تشکیل دادند.
لازم به ذکر است که سرمربیگری این تیم بر عهده وحید عبداللهی و مربیان این تیم را نیز آقایان حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی تشکیل می دهند.
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان طی روزهای 29 فروردین لغایت یکم اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید