جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا: دختران هوگوپوش تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا:
دختران هوگوپوش تست دادند
بانوان اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 10 ورزشکار اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از روز 26 بهمن ماه 1395 آغاز کرده اند صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
تمرینات آماده سازی این تیم اواخر بهمن ماه سال گذشته با دعوت از 24 تکواندوکار برتر که دارای رنکینگ در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور بودند و همچنین نونهالانی که سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور مقام نخست را کسب کرده بودند در سالن پردیس غدیر آغاز شد.
در ادامه و پس از برگزاری دو دوره مسابقات انتخابی و درون اردویی، هم اکنون تمرینات تیم ملی تکواندو نوجوانان با ترکیب ثابت و حضور 10 تکواندوکار منتخب در خانه تکواندو برگزار می شود.
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر را که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی المپیک حضور یافتند را خانم ها : مبینا نژاد کته سری، مهلا مومن زاده، زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی، مبینا شاکری، یلدا ولی نژاد، زهراشجاعی، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل تشکیل دادند.
لازم به ذکر است سرمربیگری این تیم بر عهده اعظم درستی می باشد و خانم ها نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد ایشان را در این امر یاری می رسانند.
مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا طی روزهای 30 فرودین لغایت یکم اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید