مراسم تجلیل از خانواده شهدای شاخص ورزشکار مدافع حرم برگزار شد

مراسم تجلیل از خانواده شهدای شاخص ورزشکار مدافع حرم برگزار شد
صبح امروز و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و روسای فدراسیون های ورزشی، از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم میزبان اصلی این محفل هستند گفت: معمولا در طول سال از ورزشکارانی که در عرصه مسابقات بین المللی با کسب مدال و افتخار باعث به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و غرور ملی می شوند، توسط مسئولین و دست اندرکاران ورزش تقدیر و تشکر می شود و حتی در بسیاری مواقع این ورزشکاران مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار می گیرند.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: شان و منزلت این شهدا به قدری بالاست که امروز ما شاهد این هستیم که همین ورزشکاران مدال آور می خواهند از خانواده های شهدای ورزشکار مدافع حرم تجلیل کنند و مدال هایی را که در عرصه های مختلف جهانی کسب کرده اند را با افتخار بر گردن این عزیزان بیاویزند.
شهید محمد حسین سراجی، شهید محمود هاشمی، شهید سجاد عفتی، شهید حسین همدانی، شهید حمید سیاهکائی مرادی، شهید روزبه هلیسایی، شهید امیررضا علیزاد و شهید هاشم دهقانی نیا شهدایی بودند که در مراسم امروز از خانواده آنها تجلیل شد.
از جمله ورزشکارانی که در مراسم امروز حضور داشته و مدال های خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا کردند می توان به کیانوش رستمی دارنده مدال طلای المپیک ریو، ذبیح الله پورشیب قهرمان کاراته جهان، مبینا نژاد قهرمان تکواندو نوجوانان جهان، سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان، الهه احمدی قهرمان تیراندازی آسیا، امیر محمدبخشی قهرمان تکواندو و مه‌لقا جام بزرگ قهرمان تیراندازی آسیا اشاره کرد.
لازم به ذکر است که در ادامه خانواده های شهدای حرم نیز پلاک های شهدای خود را به ورزشکاران اهدا کردند.
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید