مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری برگزار شد
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون سوارکاری به منظور ارائه گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال جاری و همچنین ارائه و تصویب تقویم ورزشی و آموزشی سال 96 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از خبرگزاری فارس،  مجمع عمومی فدراسیون سوارکارى روز یکشنبه 24 بهمن ماه در تالار همایش آکادمى ملى المپیک با حضور داورزنى معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر خلیلی رییس فدراسیون سوارکارى، اعضاء هیات رئیسه مجمع و روسای  هیات هاى سوارکارى از ٢٣ استان کشور، با محوریت بررسی عملکرد سالانه و تصویب کارکرد مالى فدراسیون برگزار شد.
در این مجمع، خانم صحت زاده رییس کمیته سوارکارى کودکان با اسب‌هاى کوچک( اسب‌هاى خزر و پونى ) از فعالیت هاى چندماهه این کمیته جدید و نوپا گفت و از شکل گیرى کمیته هاى استانى در 10 مرکز و استقرار فعالیت هاى آموزشی و ورزشی این کمیته در باشگاه اریاسب تهران ، گزارش جامعى ارائه کرد.
فرهاد رئیسی ، رییس کمیته استقامت فدراسیون سوارکارى هم از فعالیت هاى گسترده این کمیته در نقاط مختلف کشور، گزارش داد و روند رو به توسعه این رشته دشوار و اساسى را تشریح کرد.
سخنران بعدى مجمع خانم منتظم، رییس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون بود که از برپایی ده کارگاه اموزشی این کمیته با مدرسین خارجى و داخلى خبر داد و فعالیت هاى افراد دچار معلولیت را براى حضور در رقابت هاى پارالمپیک و مسابقات سوارکارى ویژه معلولان ذهنى، براى اعضا مجمع، تشریح کرد
سهیل یوسف نیا، رییس کمیته جشنواره هاى زیبایی اسب اصیل نیز از گسترش فعالیت‌هاى این کمیته و برگزارى ١٢ رویداد رده ایکاهو، در استان هاى مختلف کشور گزارش داد.
سلسله ذاکرین، رییس کمیته لیگ پرش با اسب، هم از برگزارى موفق لیگ پرش در سال ٩٥ گفت و گزارش کاملى از حضور ١٢ تیم حاضر در این لیگ آرائه داد.
مسعود مکارى نژاد، رییس کمیته مربیان از برگزارى کلاس ها و دوره هاى اموزشی مربیگرى در استان هاى گوناگون گفت و برخى مشکلات موجود در مسیر این فعالیت هاى اموزشی را براى حاضران برشمرد.
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید