آزمون پایانی بیستمین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان برگزار شد

آزمون پایانی بیستمین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان برگزار شد
صبح امروز آزمون پایانی بیستمین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از فراخوانی که توسط مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک در وبسایت این آکادمی جهت شرکت در آزمون ورودی بیستمین دوره مربی بدنساز اعلام شد، 70 نفر از مربیان و ورزشکاران شاغل در تیم های ملی و باشگاهی که شرایط حضور در این دوره را داشتند، با در دست داشتن معرفی نامه از فدراسیون مربوطه اقدام به ثبت نام در این آزمونها نمودند که در نهایت و در تاریخ 27 آبان ماه تعداد 55 نفر از ثبت نام کنندگان در این آزمون های ورودی حضور یافتند.
در ادامه و پس از قبولی 42 نفر از علاقمندان به شرکت در بیستمین دوره مربی بدنساز ویژه بانوان، این دوره طی روزهای 13 لغایت 23 آذرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
لازم به ذکر است در آزمون پایانی افرادی که 60 درصد از کل نمرات تئوری، عملی و برنامه نویسی تمرین را کسب نمایند موفق به دریافت گواهی پایان دوره که به صورت درجه بندی می باشد، خواهند شد.
درجه بندی گواهی نامه های پایان دوره که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده و دارای ارزش بین المللی می باشد، بستگی به نمره کسب شده شرکت کنندگان دارد به این صورت که افرادی که نمره قبولی آنها بین 60 تا 70 باشد درجه خوب، بین 70 تا 80 درجه خیلی خوب و نمرات بین 80 تا 100 درجه عالی را کسب خواهند نمود.
ضمنا سوالات آزمون تئوری و عملی از کلیه دروسی که طی 10 روز برای شرکت کنندگان تدریس شده تهیه شده است.
شایان ذکر است نتایج این آزمون متعاقبا از طریق سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اعلام خواهد شد.
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید