چهارمین نمایشگاه و مسابقه هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک پایان می‌پذیرد

چهارمین نمایشگاه و مسابقه  هنر، ورزش،  المپیک و پارالمپیک پایان می‌پذیرد
چهارمین نمایشگاه و مسابقه هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک که از 20 آذرماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا شده بود روز دوشنبه به کار خود پایان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دکتر هایده صیرفی -  دبیر چهارمین نمایشگاه و مسابقه  هنر ورزش- با بیان این مطلب اظهار کرد: مراسم اختتامیه این دوره با حضور مسئولین ورزش کشور و هنرمندان و با قرائت بیانیه هیات داوران آغاز و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.  همچنین از استاد منصور وفایی از استادان نقاشی قهوه‌خانه‌ای در این مراسم تقدیر خواهد شد.
وی در ارزیابی کیفیت آثار شرکت کننده در این دوره از مسابقه گفت: این دوره در چهار بخش پوستر، کاریکاتور ، حجم و نقاشی برگزار شد که امسال آثار نقاشی از کیفیت بالایی برخودار بودند و بسیار قوی در این دوره حضور یافتند. اما در دوره قبل آثار حجمی بسیار قوی بودند.
دکتر صیرفی کیفیت آثار این دوره را نزدیک به هنر بین الملل دانست و خاطرنشان کرد: امسال آثار در جهت هنر مفهومی بیشتر کارکرده بودند و از این جهت قابل تقدیر هستند.
دبیر چهارمین دوره در پایان افزود: به نفرات اول تا دهم هر یک از بخش های پوستر،‌ کاریکاتور، حجم و نقاشی جوایز ارزنده ای اهداء می شود.
گفتنی است: 430 اثر از 201 هنرمند به این مسابقه ارایه شد که از این میان 237 اثر پذیرفته شد. 112 اثر،‌آثار حجمی، ‌318 اثر آثار غیرحجمی،‌ 90 هنرمند خانم و 111 هنرمند مرد در این مسابقه شرکت داشتند.
۲۳ آذر ۱۳۸۷ ۱۳:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید