نشست هم اندیشی خانواده دوچرخه سواری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

 نشست هم اندیشی خانواده دوچرخه سواری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز نشست هم اندیشی خانواده دوچرخه سواری با حضور هیئت های استانی، ورزشکاران، پیشکسوتان ، مربیان و اصحاب رسانه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این نشست که با هدف تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی برای فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد، محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری ضمن ابراز امیدواری از اینکه این نشست آینده خوبی را برای دوچرخه سواری رقم بزند گفت:
 این اولین نشست فدراسیون دوچرخه سواری با حضور همه علاقمندان در جامعه دوچرخه سواری است که می تواند نقش سازنده ای داشته باشد.
در ادامه این نشست خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری طی سخنانی در خصوص این نشست گفت: هدف از اجرا و برگزاری این جلسه تنها دور هم جمع شدن خانواده دوچرخه سواری نیست، بلکه قصدمان تشکیل کمیته و اتاق فکری است که به نحوی مطلوب، برنامه ها را جلو ببریم.
وی در ادامه گفت: در مجمعی که چند وقت گذشته برگزار شد اعضای مجمع به بنده اعتماد کردند و مقرر شد ۴ سال آینده هم در کنار شما باشم که قصد دارم با سرعت بهتر و بدون نقص فعالیتم را ادامه دهم.
قمری در پایان خاطر نشان کرد پس از پایان نشست امروز، تمام مواردی که به عنوان نقاط ضعف و قوت ارائه شوند را به وسیله کارگروهی گردآوری و سپس در جلساتی که در کمیته های مختلف برگزار خواهیم کرد مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.
۲۹ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید