مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: " خودگفتاری و دعا در ورزشکاران حرفه ای "

مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: 
" خودگفتاری و دعا در ورزشکاران حرفه ای "
سمینار روانشناسی" خودگفتاری و دعا در ورزشکاران حرفه ای" توسط مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  با توجه به اینکه امروزه صحبت با خود یکی از تکنیکهای ساده و موثر نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای تمامی دست اندرکاران دخیل در حوزه ورزش به شمار می رود، مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک بر این شد تا با برگزاری سمینار فوق الذکر در جهت پیشرفت این مقوله در ورزش قدم بردارد.
حسین علی شاهرخی مدرس این سمینار یک روزه ضمن ابراز امیدواری از اینکه خودگفتاری و دعا در ورزشکاران حرفه ای در ورزشکاران معتقد می تواند به پیشرفت آنها در ورزش کمک کند گفت: آیا نحوه استفاده از تکنیک صحبت با خود در تمامی کشورها باید به یک شکل و به صورت تقلید کورکورانه از کشورهای غربی مولد این تکنیک باشد یا اینکه بهتر است به مانند هر چیز وارداتی دیگر، صحبت با خود هم با توجه به تفاوت فرهنگی، نیازها، ارزشها و هنجارهای یک کشور تعدیل شود؟
حسین علی شاهرخی که تجربه سالها کار و تحصیل در اروپا را در کارنامه دارد گفت: با توجه به فرهنگ غنی و اعتقادات راسخ در همه ابعاد زندگی ایرانیان، بنده و دیگر همکارانم در زمینه روانشناسی ورزش را در صدد برآورد که دریچه جدیدی از روانشناسی ورزشی پیشرفته جهان را بر روی ورزشکاران بگشاییم.
لازم به ذکر است سمینار " خودگفتاری و دعا در ورزشکاران حرفه ای " روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و شرکت برای عموم در این سمینار آزاد است. 
۲۷ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید