جهت حضور در مسابقات کلاس A جهانی پی گیری می شود : تمرینات آماده سازی شمشیربازان اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات کلاس A جهانی پی گیری می شود :
تمرینات آماده سازی شمشیربازان اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در رده سنی نوجوانان و جوانان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 10 ورزشکار دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه صبح امروز و در حضور دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
سیامک فیض عسگری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسله اپه در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت: شمشیربازان اردونشین که مسابقات کلاس A جهانی را در ابتدای بهمن ماه سال جاری در کشور آلمان و جهت ارتقاء دادن رده بندی جهانی خود پیش رو دارند، تمرینات آماده سازی خود را تا حضور در این مسابقات در سالن شمشیربازی آکادمی المپیک پیگیری می نمایند.
فیض عسگری هدف از برگزاری این اردو را علاوه بر مسابقات کلاس A ، برنامه ای کوتاه مدت برای آماده سازی ملی پوشان تا مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه 1396 در کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد و همچنین برنامه ای بلند مدت تا مسابقات بازیهای آسیایی عنوان کرد.
همچنین هشت شمشیرباز سابریست که مسابقات جام جهانی پادوای ایتالیا را پیش روی دارند نخستین اردوی آماده سازی خود را جهت حضور در این مسابقات در آکادمی المپیک و زیر نظر پیمان فخری سرمربی این تیم تا تاریخ 30 دی ماه پیگیری می نمایند.
لازم به ذکر است دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر که اردوی متصل به اعزام این تیم نیز می باشد از تاریخ پنجم لغایت دوازدهم بهمن ماه در این آکادمی برگزار خواهد شد.
از نفرات شاخص حاضر در این اردو می توان به مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران که به تازگی و در آبان ماه سال جاری به مقام نخست قهرمانی جام جهانی سنگال رسیدند اشاره کرد. 
۲۶ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید