تمرینات آماده سازی احسان حدادی در آکادمی ملی المپیک

تمرینات آماده سازی احسان حدادی در آکادمی ملی المپیک
دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن، نخستین تمرینات آماده سازی خود را پس از المپیک ریو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، احسان حدادی که پس از المپیک ریو 2016 پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده بود، هم اکنون و پس از سپری کردن دوران نقاهت، تمرینات آماده سازی خود را پیش از اردوی کیش که سر آغاز تمرینات رسمی وی خواهد بود در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر هادی سپهرزاد پیگیری می کند.
سپهرزاد که چند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را در رشته 10 گانه آسیا در کارنامه ورزشی خود دارد به درخواست حدادی تمرینات آماده سازی این ورزشکار را به مدت سه ماه و به صورت آزمایشی بر عهده خواهد داشت تا در صورت توافق طرفین این همکاری تا مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا که به میزبانی کشور هندوستان برگزار خواهد شد ادامه پیدا کند.
تمرینات آماده سازی احسان حدادی که سال آینده مسابقات کشورهای اسلامی در آذربایجان، قهرمانی آسیا در هند و قهرمانی جهان را در انگلستان پیش روی دارد، تا پایان هفته جاری در آکادمی ملی المپیک دنبال خواهد شد و پس از آن و به مدت 21 روز تمرینات رسمی رکورددار پرتاب دیسک آسیا در جزیره کیش آغاز خواهد شد.
۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید