شاهرخ شهنازی:کمیته ملی المپیک باید انتقال دهنده علم و دانش نوین ورزشی به مربیان و ورزشکاران باشد

شاهرخ شهنازی:کمیته ملی المپیک باید انتقال دهنده علم و دانش نوین ورزشی به مربیان و ورزشکاران باشد
مراسم اختتامیه دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم و پس از ارائه گزارشی که الهام کریمی مدیر دوره های المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک در خصوص کم و کیف و نحوه برگزاری این دوره چهار روزه نمود، مسعود معمایی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشکر از مدیران کمیته ملی المپیک که این دوره را به مسئولین تربیت بدنی شهرداری تهران اختصاص دادند گفت:
تمامی شما مدیران ورزش مناطق مختلف شهرداری تهران که در این دوره شرکت نموده اید با این هدف مشترک دور هم جمع شده اید که نهایت استفاده را از اساتید برجسته دوره ببرید و  اطلاعات و دانش خود را تا حد امکان به روز کنید.
معمایی با بیان این موضوع که اکنون و برخلاف گذشته به ورزش نگاهی صنعتی و علمی می شود خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت:
موضوعاتی که در کارگاه ها و توسط اساتید مطرح شده است بسیار مهم بوده و همه ما با این مباحث در شهرداری به نوعی درگیر هستیم و با توجه به بازخوردی که من از شما دوستان می بینم بیش از پیش متوجه مفید بودن این دوره آموزشی می شوم.
در ادامه این مراسم شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که استاندارد IOC  در خصوص حضور حداقل 25 درصدی بانوان در دوره هایی که زیر نظر این نهاد بین المللی برگزار می شوند گفت: خوشبختانه ما در این دوره شاهد حضور بانوان تحصیل کرده ای هستیم که بیش از دو سوم از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده اند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: ما در کمیته ملی المپیک باید انتقال دهنده علم و دانش نوین ورزشی به مربیان، ورزشکاران و مسئولین تربیت بدنی باشیم که خوشبختانه هم اکنون و با تدابیری که اندیشیده شده است ما شاهد برگزاری دوره هایی نظیر سولیداریتی و همبستگی المپیک، ورزش و محیط زیست، ورزش و صلح و جنگ و ورزش هستیم.
شاهرخ شهنازی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری دوره های پیشرفته المپیک سولیداریتی در آینده ای نزدیک برای مدیران تربیت بدنی شهرداری تهران گفت: آموزش ضمن خدمت از بزرگترین و مهمترین ارکان سازمانی است و تلاش ما این است که تا جایی که امکان دارد این مهم را انجام دهیم.
لازم به ذکر است در پایان این دوره به 33 نفر از مسئولین تربیت بدنی مناطق مختلف شهرداری تهران گواهی نامه شرکت در دوره اهدا شد.  
۱۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید