با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک روی داد: آغاز دوره مربیگری سطح یک ورزش سه گانه "المپیک سولیداریتی"

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک روی داد:
آغاز دوره مربیگری سطح یک ورزش سه گانه "المپیک سولیداریتی"
مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی سطح یک ورزش سه گانه در سالن همایشهای آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این مراسم با حضور مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سردار محمد علی صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه، دکتر مهدی گودرزی نایب رئیس این فدراسیون، خانم ناهید کریمی مدیر دوره های المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک، میلوس پتلین مدرس بین المللی این دوره و شرکت کنندگان دوره که همگی از مربیان این رشته ورزشی در ایران می باشند آغاز شد.
در ابتدای این مراسم دکتر مهدی گودرزی ضمن خوش آمدگویی به حضار توضیحات مختصری را در خصوص روند برگزاری این دوره که به گفته وی دستاوردی بزرگ برای این رشته ورزشی می باشد ارائه داد و گفت: شرایط و ناموفق بودن این رشته در جهت کسب سهمیه المپیک ما را بر آن داشت تا جای ممکن و با کمک فدراسیون جهانی سه گانه (ITU)، کمیته ملی المپیک و همچنین بخش همبستگی المپیک، فضای آموزشی را در فدراسیون ورزش سه گانه رشد دهیم.
سردار محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تشکر از حمایتهای دبیرکل کمیته ملی المپیک که همیشه نگاه ویژه ای را به رشته ورزشی سه گانه دارد خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا انشاالله نهایت بهره برداری را از این دوره مهم و بین المللی ببرید و تمامی خلاهایی که در حرفه مربیگری دارید پر کنید.
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که ورزش سه گانه نسبت به بسیاری از رشته های ورزشی که اکنون برای ایران مدال آوری می کنند رشته بسیار جوانی است گفت: ابتدا در سال 1388 کمیته ای برای ورزش سه گانه تشکیل شد سپس در سال 82 این کمیته به انجمن و پس از آن نیز در سال 85 این انجمن به فدراسیون ورزش سه گانه تبدیل شد.
 دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با بیان اینکه سه گانه در کشور ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است گفت: برگزاری دوره های المپیک سولیداریتی از محدودیت هایی برخوردار است اما با توجه به نیازی که بنده در این رشته دیدم از خانم کریمی مدیر دوره های المپیک سولیداری کمیته ملی المپیک خواهش کردم تا در صورت امکان دوره ای را به رشته سه گانه اختصاص دهند.
شهنازی در ادامه گفت: پرورش مربیان از اصول اولیه ارتقاء یک رشته ورزشی می باشد و سابقه نشان داده هر زمان که این قبیل دوره ها برگزار شده است ما خیلی زود نتیجه خوبی را گرفته ایم.
در ادامه میلوس پتلین که در کنار مک فرسون دیگر مدرس اهل اسلوونی کار تدریس این دوره را بر عهده خواهند داشت در صحبتهایی کوتاه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و همچنین معرفی خود خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: من به کار سخت علاقه زیادی دارم و امیدوارم تا با کمک شما دوستان همگی و به صورت شبکه ای تمام تلاش خود را برای ارتقاء این رشته ورزشی در کشور ایران که دارای فرصتهای مناسب و همچنین پتانسیل بالایی است انجام دهیم.
دوره مربیگری بین المللی سطح یک ورزش سه گانه " المپیک سولیداریتی " با حضور 25 نفر از مربیان این رشته ورزشی و طی روزهای 12 لغایت 17 آبان ماه 1395 به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار می شود.
۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید