جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان: نوجوانان دختر هوگوپوش تست دادند

جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان:
نوجوانان دختر هوگوپوش تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر با حضور در آکادمی ملی المپیک برای دومین بار تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوان دختر جهت حضور در رقابتهای جهانی این رشته ورزشی از 30 مردادماه و با دعوت از 29 هوگوپوش نوجوان در خانه تکواندو آغاز شد سپس با برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی از بین 29 تکواندوکار نوجوان که در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد در نهایت  16 هوگوپوش جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی این تیم را به دست آوردند.
در ادامه و پس از برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی دوم و خط خوردن شش تکواندوکار دیگر تمرینات تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر هم اکنون با 10 هوگوپوش در خانه تکواندو و زیر نظر فاطمه صفرپور سرمربی این تیم و لیلا سلیمی، نسیم حسینی و راضیه آقاجانپور کمک های ایشان پیگیری می شود.
 هوگوپوشانی را که صبح امروز در آزمونهای آکادمی ملی المپیک حضور یافتند را خانم ها: مبینا نژاد کته سری، کوثر حسینی، ستاره چابکی، فاطمه جعفری، مبینا شاکری، مبینا بابالو، پریسا جوادی، زهرا شجاعی، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل تشکیل دادند.
لازم به ذکر است یازدهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان از 26 آبان ماه سال جاری و به میزبانی کانادا آغاز خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید