سمپوزیوم ملی اقتصاد مقاومتی در ورزش با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

سمپوزیوم ملی اقتصاد مقاومتی در ورزش با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
صبح امروز و با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان، سمپوزیوم ملی اقتصاد مقاومتی در ورزش در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سمپوزیوم ملی اقتصاد مقاومتی در ورزش که خط انسجام مدیریت علمی، اجرایی و اقتصادی ورزش کشور است، صبح امروز و با حضور معاونان وزارت ورزش  و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگران در سالن اجتماعات آکادمی ملی  المپیک آغاز شد.
این سمپوزیوم که با همکاری وزارت ورزش  و جوانان و پژوهشگاه تربیت ‌بدنی  انجام شد، با هدف بررسی اقدامات و برنامه‌های مرتبط با اجرای سیاست‌ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی در میدان عمل و ایجاد انسجام و همدلی و به اشتراک قرار گذاشتن تجارب، دانش، دیدگاه‌ها و رویکردهای مدیران، پژوهشگران، صاحبنظران و کارشناسان خبره در ورزش برگزار شد.
در این همایش دکتر احمدی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش ، خوش چهره عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و تنی چند از روسای فدراسیون ها و مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش پرورش حضور داشتند.
۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید