جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی زمستانی: اردونشینان تیم ملی اسکی اسنوبرد تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی زمستانی:
اردونشینان تیم ملی اسکی اسنوبرد تست دادند
ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکی اسنوبرد تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، چهار اسکی باز از شش ملی پوش اردونشین تیم اسکی اسنوبرد آقایان که خود را برای مسابقات جهانی اسپانیا و آسیایی زمستانی ژاپن آماده می کنند با همراهی سید مرتضی صید سرمربی این تیم در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
مرحله دوم از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکی اسنوبرد که از ابتدای مهرماه آغاز شده است تا روز 24 مهرماه 1395 ادامه خواهد داشت و پس از آن ملی پوشان این رشته ورزشی سومین مرحله از اردوهای خود را که اختصاص به تمرینات بدنسازی و کار با وزنه خواهد داشت در این مجموعه پیگیری خواهند نمود.
ملی پوشان اسکی اسنوبرد که در این آزمونها حضور یافتند را آقایان سید حسین صید، حسن کلهر، حسین کلهر ( جهانگیر ) و محمد ساوه دربند سری تشکیل دادند.
لازم به ذکر است رحمت الله مقدید و حسین کلهر ( یونس ) دو ملی پوش دیگر این تیم که به دلیل آسیب دیدگی در این آزمونها حضور نداشتند، هفته آینده تست خواهند داد.
شایان ذکر است مسابقات بین المللی اسکی اسنوبرد قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می شود و همچنین بازیهای آسیایی زمستانی که در کشور ژاپن انجام می پذیرد اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید