آزمون پایانی نوزدهمین دوره مربی بدنساز برگزار شد

آزمون پایانی نوزدهمین دوره مربی بدنساز برگزار شد
صبح امروز شرکت کنندگان در نوزدهمین دوره مربی بدنساز ویژه آقایان در آزمونهای پایان دوره که به دو صورت تئوری و عملی برگزار شد حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نوزدهمین دوره مربی بدنساز پس از برگزاری آزمونهای ورودی که در تاریخ 21 مردادماه انجام پذیرفت و منجر به قبولی 45 نفر از علاقمندان به شرکت در این دوره شد، طی روزهای یکم لغایت یازدهم شهریور 1395 در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
پذیرفته شدگان این دوره 10 روزه پس از گذراندن کارگاه های تخصصی تئوری و عملی بدنسازی که زیر نظر اساتید برجسته این رشته برگزار شد، آمادگی لازم را برای شرکت در امتحان پایان دوره کسب نمودند.
لازم به ذکر است در آزمون پایانی افرادی که 60 درصد از کل نمرات تئوری، عملی و برنامه نویسی تمرین را کسب نمایند موفق به دریافت گواهی پایان دوره که به صورت درجه بندی شده می باشد خواهند شد.

درجه بندی گواهی نامه های پایان دوره که به دو زبان فارسی و انگلیسی و دارای ارزش بین المللی می باشد بستگی به نمره کسب شده شرکت کنندگان دارد به این صورت که افرادی که نمره قبولی آنها بین 60 تا 70 باشد درجه خوب، بین 70 تا 80 درجه خیلی خوب و نمرات بین 80 تا 100 درجه عالی را کسب خواهند نمود.
شایان ذکر است نتایج این آزمون متعاقبا از طریق سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اعلام خواهد شد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید