جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی هند: کبدی بازان تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی هند:
کبدی بازان تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی کبدی با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 14 ورزشکار راه یافته به اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی کبدی با شرکت در آزمونهای مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و زیر نظر فرهاد شمالی از کارشناسان این مرکز، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
اعضای تیم ملی کبدی که از مردادماه 1395 و با حضور 30 ورزشکار در آکادمی ملی المپیک اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات جهانی هند برپا نمودند،  هم اکنون پس از گذراندن 45 روز تمرینات مستمر و شناخت نفرات اصلی آماده حضور در این مسابقات می شوند. 
لازم به ذکر است تمرینات آماده سازی این تیم زیر نظر چاند سوتار سرمربی سرشناس هندی و همچنین عباد دلیری و کیانوش نادریان دیگر اعضای کادر فنی تا روز یکشنبه چهارم مهرماه سال جاری روز اعزام به مسابقات جهانی در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد.

کبدی بازان اردونشین را که در این آزمونها حضور یافتند آقایان : سعید غفاری، محمد اسماعیل نبی بخش، معراج شیخ، میلاد شیبک، سلیمان پهلوان، ابوذر مهاجر، محسن مقصودلو، محمد تقی پایین محلی، ابوالفضل مقصودلو، هادی تاجیک، فاضل اتراچالی، اسماعیل مقصودلو، فرهاد رحیمی و غلامعباس کروکی تشکیل می دهند.
مسابقات کبدی قهرمانی جهان از تاریخ 16 مهرماه 1395 و به میزبانی احمدآباد هندوستان آغاز خواهد شد و تا یکم آبان نیز ادامه خواهد داشت.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید