جهت حضور در بازیهای ساحلی تایلند: تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در بازیهای ساحلی تایلند:
تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک
تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو که خود را برای بازیهای ساحلی آسیا تایلند آماده می کنند در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوجیتسو با حضور 14 ورزشکار آغاز شده است و ملی پوشان این تیم که به تازگی از مسابقات جهانی هنرهای رزمی در کره جنوبی بازگشته اند تمرینات خود را در آکادمی المپیک پیگیری می کنند.
اعضای تیم ملی جوجیتسو در مسابقات جهانی هنرهای رزمی با دو طلای حبیب رنجبر، یک طلا و یک برنز محمد منصوری شیرازی، یک طلای محمد منصوری داور و در مجموع زنان و مردان با کسب جایگاه دوم زنگ خطری جدی را برای رقبای خود در بازیهای ساحلی آسیا به صدا در آوردند.
لازم به ذکر است دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوجیتسو تا روز یکم مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از آن اردونشینان این تیم به تایلند محل برگزاری پنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیا اعزام خواهند شد.
نفرات اردونشین این تیم را آقایان محمد منصوری داور، محمد منصوری شیرازی، محسن حمیدی، امیرحسین خادمیان، احمد عیدی، مهران ستار، حبیب رنجبر، حامد حسینی، حمید عمرایی، محمد رئوف خاکسار، سینا اصغرزاد فیاض، محمد صابری، امین صراطی و سپهر عبدالعلی زاده تشکیل می دهند که تمرینات خود را زیر نظر سید امیر خوشبین سرمربی و مربیان این تیم امیر حسام حسینی و داوود خاکی در آکادمی ملی المپیک و همینطور باشگاه قویدلان پیگیری می کنند.
شایان ذکر است پنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیا طی روزهای سوم تا دوازدهم مهرماه و به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و ایران در 9 رشته ورزشی در این رقابتها حضور خواهد داشت.
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید