دکتر حمیدی: مهندسی ورزش باید اجتماعی شود

دکتر حمیدی: مهندسی ورزش باید اجتماعی شود
دانشجویان کارشناسی ارشد اولین دوره مهندسی ورزشی دانشکده مهندسی پزشکی دانشکاه صنعتی امیر کبیر با دکتر مهرزاد حمیدی، رییس آکادمی ملی المپیک دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این دیدار که عصر چهارشنبه 20 آذرماه برگزار شد، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار علوم مختلف در توسعه ورزش گفت: ورزش یکی از علوم بین حوزه ای ست که از سایر علوم به ویژه از تعلیم و تربیت، پزشکی، مهندسی و مدیریت برای بالندگی خود استفاده شایان توجه کرده است.
دکتر مهرزاد حمیدی گفت: برای موفق شدن این رشته، مهندسی ورزشی باید اجتماعی شود و با استفاده از توان رسانه ها و تبلیغات مردم را با این رشته آشنا نمود.
رییس آکادمی ملی المپیک در پایان تاکید کرد: آکادمی آمادگی اجرای برنامه های مختلف آموزشی و کارگاهی رشته مهندسی ورزش را دارد.
اولین دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی ورزش از میان فارغ التحصیلان دکتری و کارشناسی بیومکانیک، در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال برگزاری است.
در این دیدار، دکتر الهام شیرزاد دبیر بخش بیومانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک نیز حضور داشت و به ارایه اطلاعاتی در خصوص اولین دوره کارشناسی ارشد مهندسی ورزش پرداخت.

گزارش تصویری

۲۰ آذر ۱۳۸۷ ۱۶:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید