ملی پوشان کبدی باز وکادر فنی در کارگاه تغذیه ورزشی

ملی پوشان کبدی باز وکادر فنی در کارگاه تغذیه ورزشی
اردونشینان تیم ملی کبدی در کارگاه تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز و پیرو هماهنگی های به عمل آمده بین مرکز پزشکی ورزشی آکادمی المپیک با فدراسیون کبدی، کارگاه کاربردی تغذیه ورزشی ویژه کادر فنی، سرپرستی و ورزشکاران ملی پوش تیم ملی کبدی برگزار شد.
این کارگاه با هدف اطلاع رسانی و نیاز سنجی در خصوص ارزیابی های تغذیه ای و بررسی نکات فنی مرتبط با دریافت های تغذیه ای و مکمل های غذایی در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی برگزار شد.
21 نفر از مربیان و ورزشکاران تیم ملی کبدی در این کارگاه شرکت داشتند که فرم ارزیابی تغذیه ای در بین ایشان توزیع گردید تا ضمن بررسی اطلاعات منعکس شده در فرم، نسبت به انجام مداخلات لازم اقدام مقتضی به عمل آید.
لازم به ذکر است در ادامه سوالاتی که در ذهن شرکت کنندگان در این کارگاه مطرح بود ارائه شد که با پاسخ های لازم توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک همراه بود.
همچنین مقرر شد تا اوایل مهر که زمان اعزام تیم به مسابقات هندوستان می باشد حداقل 2 برنامه آموزشی تغذیه ورزشی دیگر نیز در برنامه آماده سازی ملی پوشان قرار گیرد.
شایان ذکر است کبدی بازان آماده حضور در مسابقات کبدی قهرمانی جهان می شوند که اواخر مهرماه سال جاری به میزبانی احمدآباد هندوستان برگزار خواهد شد.
۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید