جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: تمرینات جوانان جودو کار در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
تمرینات جوانان جودو کار در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
اردونشینان تیم ملی جودو جوانان که آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می شوند تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در آستانه اعزام تیم ملی جودو جوانان به مسابقات آسیایی این رشته، اردونشینان این تیم تمرینات خود را در پنجمین مرحله از اردوها و تا روز اعزام به این مسابقات در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر محمد منصوری و احمد کاظمی پیگیری می کنند.
تیم ملی جودو جوانان که در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با کسب مقام نایب قهرمانی به ایران بازگشتند در این دوره نیز با ترکیبی کامل و هشت نفره عازم هندوستان خواهند شد تا با نتایجی قابل قبول مزد زحمات خود و مربیان تیم ملی را بگیرند و انتظارات را از این تیم برآورده نمایند.
نفرات اعزامی تیم جودو جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا را در اوزان مختلف این نفرات تشکیل می دهند:
55 کیلوگرم : محمد رشنونژاد، 60 کیلوگرم : محمدرضا صدیقی، 66 کیلوگرم : علیرضا خجسته، 73 کیلوگرم : مهدی فتحی پور، 81 کیلوگرم : سبحان رسولی، 90 کیلوگرم : رضا رضایی، 100 کیلوگرم : رامین صفویه و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم حمیدرضا ملک زاده.
مسابقات قهرمانی جودو جوانان آسیا طی روزهای 20 لغایت 21 شهریور ماه در شهر کوچی هندوستان برگزار می شود و اعضای تیم نیز چهار روز پیش از آغاز این رقابتها عازم هندوستان خواهند شد.
۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید