سمینار آشنایی با کاربرد تکنولوژی های نوین نوروساینس در روانشناسی ورزشی

سمینار آشنایی با کاربرد تکنولوژی های نوین نوروساینس در روانشناسی ورزشی
سمینار آشنایی با کاربرد تکنولوژی های نوین نوروساینس در روانشناسی ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، امروزه استفاده از تکنولوژیهای تازه ماند نوروفیدبک و بیوفیدبک در روانشناسی ورزشی به سرعت گسترش می یابد و رویکرد کلی روانشناسی در تمام دنیا افزایش استفاده از این تکنولوژی است.
نظر به اینکه به نظر می رسد ضرورت داشته باشد که روانشناسی ورزش ایران با زیربنای نظری، شیوه های اثربخشی و روشهای استفاده از این تکنولوژی آشنا شوند، لذا سمینار نوروساینس در روانشناسی ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این کارگاه که با شرکت 35 نفر از روانشناسان ورزشی برگزار شد خانم دکتر مهدیه رحمانیان مدرس دانشگاه پیام نور، شرکت کنندگان را با زیربنای نظری، منطق استفاده از بیوفیدبک و نوروفیدبک و شیوه های اثر بخشی این تکنولوژی آشنا کرد و به سوالات حضار پاسخ داد.
لازم به ذکر است در پایان این سمینار جلسه بحث و تبادل نظری با حضور اعضای هیات رئیسه که عبارت بودند از دکترسید محمد کاظم واعظ موسوی رئیس مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک، دکتر علیرضا فارسی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر لاله سامع مسئول کمیته روانشناسی فدراسیون پزشکی جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت کنندگان این سمینار برگزار شد.
در پایان تصمیم گرفته شد که کارگاه آشنایی و شیوه استفاده از تکنولوژی مربوطه با پشتیبانی شرکت فارمد تجهیز برگزار شود.
۴ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید