بازدید مسئولین کمیته ملی پارالمپیک هلند از آکادمی ملی المپیک

بازدید مسئولین کمیته ملی پارالمپیک هلند از آکادمی ملی المپیک
دبیر کمیته ملی پارالمپیک و رئیس مرکز پزشکی ورزشی المپیک و پارالمپیک هلند از امکانات آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اندری کتس دبیر کمیته ملی پارالمپیک و مارتین موئن رئیس مرکز پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هلند در ابتدای این بازدید در نشستی کوتاه با دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک از نحوه کار و سرویس دهی این مجموعه به ورزشکاران و قهرمانان ملی مطلع شدند.
دکتر باقرزاده طی این بازدید ضمن خوش آمدگویی به میهمانان هلندی و با بیان اینکه آکادمی ملی المپیک هم مرکز المپیکی ها است هم پارالمپیکی ها گفت: ورزشکاران پارالمپیکی ایران هرگاه نیاز به استفاده از امکانات مجموعه آکادمی نظیر: هیدروتراپی، پزشکی ورزشی، روان شناسی ورزشی، تمرینات بدنسازی، هتل، ماساژ و ... داشته باشند پرسنل متخصص ما در تمامی مراکز آکادمی آماده خدمت رسانی به ایشان خواهند بود.
سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن اشاره به اینکه مشابه این مجموعه حتی در اروپا نیز به ندرت دیده می شود خطاب به دبیر کمیته ملی پارالمپیک هلند گفت: آکادمی ملی المپیک مرکز تمرینات برتر ورزشکاران ایران توسط ژاک روگ رئیس وقت کمیته بین المللی المپیک افتتاح شده و این نکته که در ایران چنین امکاناتی در اختیار ورزشکاران قرار دارد برای خود ایشان نیز تعجب برانگیز بوده است.
در پایان نیز میهمانان هلندی از امکانات آکادمی ملی المپیک و بخش های مختلف این آکادمی بازدید کردند.
 
۲ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید